pátek 17. února 2012

Koenig Ludwig Lauf, aneb jak bylo všechno špatně

Tak nějak jsem se už předem necítil dobře, zůstala mi únava z Marcialongy, venku kosa, že se lámali lyže v zatáčce, ale rozkaz zněl jasně - jedeme bojovat. Takže jsem ráno vstal, šel pro auto, abych zajel do banky pro prachy a ono už tak nějak nestartovalo. Jo minus 25°C bylo i na Bohouška moc. Tak jsme obvolal asi 10 servisů, všude se mi vysmáli, že to dřív jak večer nebude, tak jsem zavolal Pedra, kterej čekal v Bedřichově, ať pro mě přijede, s nim jsme jeli do Liberce k našim, kde jsem si od nich půjčil auto, pak jeli znovu do Bedřichova pro servisní věci (mimo jiné jsme tam samozřejmě nechali jedny lyže), znovu do Jablonce pro mé věci a pak směr Praha. Cestou jsme vyzvedli Beryho v Rychnově a přemluvili přehodného Báťu, který nám byl ochoten zapůjčit auto na další cestu. Inu, jsme to všechno přeházeli a jeli z Říčan zpět na Čerňák vyzvednout ještě Honzu s Mírou. No prostě klasická komedie. Výhodou bylo, že Báťovo autíčko mělo zabudované dývko, takže kluci na pumpě nakoupili filmy a cesta lépe ubíhala. Ani se neptejte, o čem to bylo, já naštěstí řídil, ale vim že tam hráli dvě sestřičky a jeden doktor. Namísto plánovaných 14:00 jsme dojeli ve 20:00 do ubytka kousek od startu hned na trati, co sehnal narychlo francesco. Večer jsme udělali ještě z kanclu pana domácího servisní buňku a šlo se na kutě. POKRAČOVÁNÍ

Žádné komentáře:

Okomentovat